Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

για τον Τάσο μου!!!

μια καληνύχτα με μια αφιέρωση..
στον αγαπημένο μου..
στον Τάσο μου..
που έχω παρατήσει μόνο του τόσες ώρες στο σαλόνι και απορεί με τι ασχολούμαι.. :D
ένα ψιλοχαζοτράγουδο που μου φτιάχνει τη διάθεση.. :)

... Ζωγράφισε μου τ'αστέρια ... και κύκλωσε μου εκείνο που θα ζήσουμε εμείς ...
... Να με κρατάς απ'τα χέρια ... σ'έναν ουρανό που δεν θα υπάρχει κανείς ...

... Βάφω τον έρωτα με κόκκινο χρώμα ... αφού ο δικός μας καίει σαν τη φωτιά ...
... Δώσ'μου έναν ήλιο να τον πούμε αγάπη ... και μια αγκαλιά για να μου δώσει φτερά ...

... Μόνο εγώ κι εσύ, η δικιά μας στιγμή ... κι οι χτύποι της καρδιάς μας να χτυπούν δυνατά ...
... Μόνο εγώ κι εσύ, η δικιά μας στιγμή ... να μοιάζει η αγάπη μας σαν μια ζωγραφιά ...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...