Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

Τρίτη βράδυ + το σ/κ ακόμη μακρυάαααααα :(

Το να φτάνει 11 το βράδυ και να έχεις να δουλέψεις κι άλλο, δεν είναι και ό,τι πιο ιδανικό.. ok, θυμάμαι και κάτι χρονιές που ακόμη δούλευα σε φροντιστήρια που αυτό συνέβαινε κατά τις 3 το ξημέρωμα.. ευτυχώς αυτά περάσανε ανεπιστρεπτί.. τώρα, αφού ήμουν τεμπέλα το σ/κ καλά να πάθω..


Παρέα λοιπόν μ' ένα λαχταριστό καφεδάκι και το Παξόψαρο μου - δωράκι της αδελφούλας μου, άναψα τα κεράκια μου, πήρα και μια φλις κουβερτούλα στους ώμους κι έτοιμη να παλέψω να καταλάβω τι συμβαίνει μέσα στις εκθέσεις των παιδιών μου (δεν φαντάζεστε τι κρύβεται μέσα σ'αυτά τα "πράγματα" !!!!!!)..


Γκρινιάζει και τ'αγόρι ότι πεινάει πάλι.. άντε τώρα παράτα τα όλα και σήκω να ετοιμάσεις κανένα φαΐ.. γκρρρρρ μα επιτέλους, πόσες φορές μπορούν να τρώνε τ'αρσενικά την ημέρα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Καληνύχτεςςςςςςςς
------------------------------------------------------------


25/11/2011
Γλυκιά μου Αχτίδα.. το καφεδάκι σου ψήνεται.. τα τυροπιτάκια σου είναι ήδη σερβιρισμένα και είναι απ'τα χεράκια μου.. κουλουράκια γιοκ :(

3 σχόλια:

  1. Να πω..Καλημεραααα..να φέρω τον καφέ μου να τον πιούμε παρέα..κάνε μου θέση στο καναπέ γλυκιά μου..εσύ έχεις εκθέσεις να διαβάσεις κι εγώ ..εγγονό να απασχολήσω..!Αχτιδένια φιλάκια..άνοιξε μου θέση στο..καναπέ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νάμαι πάλι..να σου πω καλημέραααα!Κουλουράκια δεν βλέπω για το καφέ και..ανησυχώ μη χάσω καμιά θερμίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλώς σε βρήκα και εγώ στο σπιτάκι σου aMaryllis μου και βλέπω πάνω στην ώρα για καφεδάκι χα χα χα!!!!Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη στο σπιτάκι μου και τώρα που βρεθήκαμε εύχομαι να τα λέμε συχνά φιλάκια και καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...