Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

υπέροχη ημέρα για να συνηθίζουμε... ;)

αχχχχ τέλεια προ-τελευταία ημέρα του έτους!!! γεμάτη.. όλη μέρα στους δρόμους την έβγαλα.. αφού για αρχή σακάτεψα τα δάχτυλα του ποδιού μου σ'έναν τοίχο του σπιτιού που θα ορκιζόμουν ότι δεν βρισκόταν εκεί μέχρι χθες.., πήρα αγκαζέ τη μελλο-κουμπάρα μου και ξεκινήσαμε..

γιορτινό manucure για αρχή.. γιατί μπορεί με τη χλωρίνη να έχεις φιλικότατη σχέση, αλλά πάνω απ'όλα είσαι Κυρία, Κυρία μου.... by the way,  θυμάστε εκείνη τη διαφήμιση του Ava σαπούνι για τα πιάτα που πάνω απ'όλα φροντίζει για τα χέρια σας;;; εεε μούφα, φαντάζομαι το έχετε καταλάβει..

βουρρρ για το κέντρο της γιορτινής πόλης μας.. όσα στραβά και να 'χει, την αγαπάω, ας το καλό της..

Θεσσαλονίκη είσαι μια, στον κόσμο δεν είν' άλλη.. λαλαλαααααααααα.. ok, φτάνει....

αφού λοιπόν ψωνίσαμε δωράκια και δωράκια και ύστερα άλλα δωράκια.. σπάσαμε μερικά στο δρόμο (!!!) και γυρίσαμε να ξαναψωνίσουμε δωράκια και δωράκια και μερικά ακόμη δωράκια..

αποκαμωμένες και κυρίως πεινασμένες, κατευθυνθήκαμε με γοργά βηματάκια προς αναζήτηση φαγητού.. και το κρασί ήταν τόσο γλυκόπιοτο (ας το καλό του κι αυτού..) που μας άφησε κουσούρι ένα χαμόγελο crest style..

τσουπ τσουπ έξω στο κρυούτσικο και πετυχαίνω μπροστά μου αυτό:

ένα ανθοπωλείο λίγο διαφορετικό.. όλα ολόφρεσκα λουλούδια είτε κομμένα είτε σε βολβούς, γλάστρες, βάζα, σκόρπια κεριά αναμμένα.. πρέπει να το επισκεφτείτε, λέγεται 'μη με Λησμόνει' και βρίσκεται στη στοά Ερμείον (δίπλα στο γνωστό ούζου Μέλαθρον).. και κάπως έτσι απέκτησα γρήγορα γρήγορα και τις καινούριες λευκές τουλίπες μου..

άρχισε και μια βροχούλα, αλλά οι βιτρίνες μας περίμεναν ακόμη να τις χαζέψουμε (γιατί είπαμε δωράκια - δωράκια, φτάσαμε το όριο του προϋπολογισμού)..

αχχχ και επιστροφή στο ζεστό σπιτάκι που σε περιμένει πάντα μια ζεστή κούπα σοκολάτα (κι εμένα, κι εσένα).. τ'αγόρι μου βγήκε κι αυτός με τα φιλαράκια του σήμερα, αντροπαρέα.. χμμμ βασικά μπορεί εγώ να τριγυρνούσα όλη μέρα αλλά ήταν ΜΕΡΑ!!! αυτός που είναι 4 το πρωί;;;;; (πω πω και πόσο δεν μου πάνε οι 'σκηνές'... χααα)

λίγο η υπερένταση από το κρασί, λίγο που ξεσυνήθισα να ξαπλώνω πριν γυρίσει, μ'έπιασε και έφτιαξα πραγματάκια.. πρωτάρα σ'όλα αυτά, για την ακρίβεια κλέβω ιδέες από εσάς προς το παρόν, μέχρι ν'αρχίσει να μου κόβει κι εμένα λιγάκι..

δυο κηροπήγια για τα κεράκια της μελλο-κουμπάρας, με χαρτοπετσέτα και χρυσόσκονη..

κι ένα γλαστράκι από τενεκεδένιο κουτί, λευκές κορδέλες και δαντέλα..

του άνοιξα τρυπούλες και φύτεψα και κόκκινα λουλουδάκια (Άδωνις) και πολύ το χάρηκα..

ωωωωω σας κούρασα σήμερα.. αλλά πολύ ήθελα την παρέα σας απόψε.. να σας τα πω όλα κι ας μην ήταν σημαντικά..

είναι η τελευταία ανάρτηση για το 2011.. δεν ήθελα να αποτελεί 'ανασκόπηση' μη τυχόν και μελαγχολήσω κι εγώ και όλος ο κοσμάκης.. χιιιι.. πλάκα κάνω, δεν γκρινιάζω.. Δόξα τω Θεώ!!!

παίρνω τα ωραία κόκκινα νυχάκια μου, παίρνω και τον άντρα μου που βρήκε τον δρόμο ο αλήτης και χώνομαι στο γλυκό μου παπλωματάκι.. ευχαριστώντας τον Θεό για πολλά.. μέσα σ'όλα και που βρήκα αυτή τη νέα παρέα, όλες εσάς..

μια υπέεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεροχη Νέα Χρονιά σε όλες και όλους!!!!!!!

19 σχόλια:

  1. aMaryllis καλη σου μερα!!!
    χρονια πολλα με υγεια για σενα και την οικογενεια σου.
    Τα δωρακια σου ειναι υπεροχα!!!
    Περνα οποτε μπορεις απο το μπλογκ μου σε περιμενει βραβειο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πλούσια η προπαραμονή απ' όλα βλέπω!!!
    Όμορφες και ζεστές ευχές σου αφήνω για ένα ευτυχές νέο έτος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεμάτη μέρα... χωρίς γκρίνια.... χαρούμενη και περιμένεις την πρωτοχρονιά όλο ενέργεια....
    Να είναι υπέροχη η νέα Χρονιά για σένα και όλους όσους αγαπάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά σου έυχομαι. Πάντα χαρούμενη και δημιουργική να'σαι. Καλά να περάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά!!Με ευχάριστες στιγμες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή,Χαρούμενη και Γελαστή Χρονιά κοριτσάκι...-:))
    ( αυτό το ανθοπωλείο που είδα είναι ικανό να με κάνει να ξεκινήσω ταξίδι για τη Σαλονίκη...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τις ευχές μας, εκ βάθους καρδίας, δια αίσιον και ευτυχές το Νέον Έτος!

    Αθηνά, mitsopd, Μαρίνα Ζέας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. φιλενάδες μου, σας εύχομαι μια καταπληκτική Νέα Χρονιά!!! με υγεία, δημιουργία και πολλά χαμόγελα!!
    ματς μουυυυυυυτς

    @ SpIrToKoYto
    με χαρά θα σας φιλοξενήσουμε κυρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!!!ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΤΟ 2012!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑ! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ κι ευλογημένη με υγεία , αγάπη κι αισιοδοξία!!! Όλα τα καλά να σου φέρει το 2012!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχη ανάρτηση που τα είχε όλα!!
    Καλή χρονιά σου εύχομαι με υγεία και ότι επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΙΚΟ 2012.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή χρονιά να έχουμε!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τι φοβερό και δροσερό κορίτσι που είσαι!
    Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλή χρονιά ..ευτυχισμένο το 2012 με πολλές πολλές ευχές ..καλώς σε βρήκα..φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΦΕΤΟΣ!!!!!!!!!!!



    ΒΓΑΛΕ ΤΗΝ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι όμορφη μέρα....Το μη με Λησμόνει πραγματικά υπέροχο και εγώ φροντίζω να το επισκέπτομαι συχνά.Τα βάζα στο τέλος τέλεια, φοβερή ιδέα!!!!Να περνάς τέλεια, πολλές ευχές για τη νέα χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή χρονιά, λοιπόν, ξανά! Έκανες, μία πολύ ωραία βόλτα, απ' ό,τι φαίνεται. Ήταν πολύ καλά, γιορτινή ατμόσφαιρα, όντως, στη Θεσσαλονίκη. Την απόλαυσα κι εγώ μέσα στις γιορτές την πόλη.
    Υ.Γ.: Το τενεκεδάκι/γλαστράκι είναι πολύ χαριτωμένο με τις δαντέλες του. Όταν ανθίσει θα είναι ακόμα πιο ωραίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...