Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Επιστροφή με 2 συνταγούλες..

Τα παράτησα λίγο τα κορίτσια μου τις τελευταίες ημέρες.. ούτε ανάρτηση ούτε σχόλια.. κάθε μέρα όμως περνάω μια βόλτα απ'τα σπιτάκια σας.. Πιάστηκα με δουλειές, άραξα ώρες πολλές.. κάποια καινούρια δεδομένα στη ζωή μας και προσπαθούμε να τα συνηθίσουμε.. λίγο απ' όλα και δεν είχα πολύ όρεξη να γράψω..

Έχω νέο όμως.. σήμερα παρέλαβα το καινούριο μου αυτοκίνητο!! περίεργη εποχή, αλλά έπρεπε να γίνει αυτή η αλλαγή και είμαι χαρούμενη!! θα αγχωθώ από αύριο.. χιχι

Άλλο.. τι άλλο;; ψάχνω στη φωτογραφική να δω τι έβγαλα για να σας δείξω..

Έχω 2 συνταγούλες..

Α...
Σας αρέσει το μπρόκολο;; ορίστε μια γρήγορη παραλλαγή του.. το είχα δει στο 'κάτι ψήνεται' νομίζω και το δοκίμασα μια μέρα που ξεχάστηκα και το παραέβρασα.. μπροκολάκι βελουτέ, λοιπόν!!

1. Βράζουμε κανονικά το μπρόκολο και το αλέθουμε στο multi..
2. Το βάζουμε σε κατσαρολάκι και προσθέτουμε κρέμα γάλακτος, αλάτι και πιπέρι..
3. Το βράζουμε σε μεσαία φωτιά, να ενωθεί η κρέμα με τον χυλό..
4. Το σερβίρουμε σε κούπα ή μπολ και αν θέλουμε προσθέτουμε κασέρι..


Φαίνεται λίγο περίεργο μ'αυτό το πράσινο χρώμα, αλλά έγινε πάρα πολύ νόστιμο!! Νομίζω στην εκπομπή ότι έβρασαν και μια πατάτα μαζί (καθαρισμένη) και την άλεσαν κι αυτήν.. όπως και να 'χει, το βρήκα και νόστιμο και καλή ιδέα για βράδυ.. και το κασέρι του ταίριαξε πάρα πολύ..

Β...
Είχα χθες λίγο κοτόπουλο στήθος.. εγώ προτιμώ γενικά το μπούτι, το στήθος το θεωρώ αδιάφορο.. και έκανα ό,τι μου ήρθε στο κεφάλι για να το κάνω λίγο πιο ενδιαφέρον, έστω να με πείσω..

1. Έλιωσα σε λίγο λάδι ένα κύβο knorr κοτόπουλου, ένα κύβο knorr σκόρδο, μουστάρδα σε σκόνη και διάφορα μυρωδικά.. δεν πρόσθεσα αλάτι, γιατί έχουν ήδη και οι 2 κύβοι..
2. Άλειψα το κοτόπουλο με αυτό το μείγμα και από τις δύο πλευρές και πασπάλισα με τριμμένη φρυγανιά, επίσης και από τις δύο πλευρές..
3. Τα έβαλα με λίιιιιγο λάδι σε πυρέξ και τ'άφησα στον φούρνο στους 200 C για 30 λεπτά σκεπασμένο με αλουμινόχαρτο..
4. Μετά πρόσθεσα κρέμα γάλακτος και τ'άφησα για άλλα 20 λεπτά πάλι σκεπασμένο, ενώ άλλα 10 χωρίς το αλουμινόχαρτο..



Κι επειδή στο τέλος δεν μπόρεσα να αντισταθώ σε λίγες τηγανιτές πατάτες, ολοκλήρωσα τη γουρουνιά μου (πρέπει να ήταν ήδη 12.30 το βράδυ!!)..


ok, από εμφάνιση δεν ήταν ακριβώς εστιατορίου, αλλάαααααααααααα από γεύση όνειρο!!!!!!!!! μαλακό και φουλ γευστικό!!


Λίγη σαλατούλα.. Λίγο κόκκινο κρασάκι.. άναψα ένα όμορφο κερί και το 'τζάκι' (χμμμ μη κοροϊδέψετε.. θέλω τόσο πολύ ένα τζάκι που έχω βαφτίσει μια σόμπα υγραερίου που έχω σε 'τζάκι').. έβαλα και μια ταινία που αποδείχθηκε απλά υπέροχη.. μου άρεσε κυρίως γιατί χωρίς πολλές υπερβολές με έκανε να συγκινηθώ.. να τη δείτε: 'The Blind Side'


Αυτά για σήμερα.... έτσι για να μην ακούω παράπονα από μερικές μερικές ότι έχω μέρες να γράψω.. ακούς Αννούλα;;; που λες ότι μας διαβάζεις και ούτε ένα σχόλιο - μια λέξη - δεν μας γράφεις!! φιλενάδα να σου πετύχει!! (:D φιλάκιαααααα)

Καλό βραδάκι σε όλες!! και ...


10 σχόλια:

  1. Καλέ λυπηθείτε με... μη βάζετε νόστιμα φαγητά... δεν αντέχω... με επηρεάζει...και εσύ πουλάκι μου βγάζεις και κάτι φωτογραφίες που μου ΄ρχεται να ορμήσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαίνονται πολύ νόστιμα σίγουρα θα τα δοκιμάσω!!!!Φιλάκια και καλό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλορίζικο και καλοτάξιδο!!!
    Η αλήθεια είναι πως η δεύτερη συνταγή φαίνεται πιο δελεαστική από την πρώτη!!!
    Μια χαρά τέλειο είναι το τζάκι σου!!!Χι,χι!!Θα'ρθει και αυτό με τη σειρά του!!
    Καλό σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φαίνονται πολύ νόστιμες οι συνταγές σου.... Μ' αρέσει που αυτοσχεδιάζεις....
    Ευχαριστούμε πολύ.
    Καλορίζικο και καλά ταξίδια με το καινούριο αμαξάκι....
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το μπρόκολο μ' αρέσει, οι σούπες επίσης. Φαίνεται πολύ καλή η συνταγή. Θα τη δοκιμάσω, είμαι σίγουρη ότι θα είναι στα γούστα μου.
    Υ.Γ.: Καλορίζικο το αυτοκίνητο, να το χαρείς και να πας πολλά ταξίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. KΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΡΟΚΟΛΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΣΑΛΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ.ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!!!ΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΤΑΤΕΣ ΕΙΝΑΙ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙΟΥ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΘΕΙΚΟ.ΚΑΛΟ ΣΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλορίζικο το καινούργιο σου αυτοκίνητο, να το πας πολλές εκδρομές και να φέρεις φωτογραφίες!
    Οι συνταγές σου, πολύ νόστιμες και το περιβάλλον που δημιούργησες, πολύ ρομαντικό!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το μπρόκολο μου αρέσει πολύ αλλά όσο το δυνατό λιγότερο βρασμένο. Θατο δοκιμάσω κι έτσι να δω και θα σου πω. Καλοτάξιδο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραίο το του-του;;;;Καλορίζικο και καλοτάξιδο.Να οδηγείς πάντα με προσοχή ε!!!Σου έστειλα μέιλ ...τόδες;;;Φιλάκια πολλά.Φεύγω γρήγορα γιατί ...χρειάζομαι δίαιτααααααααα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φιλενάδες μου.. ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας!! ελπίζω κι εγώ να είναι καλοτάξιδο και να μας χαρίσει μόνο όμορφες εμπειρίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...