Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Βραβειάκι.. ω Βραβειάκι..

Βραβειάκι.. ω Βραβειάκι..
thank you thomiiiiiiiii!!


Εγώ προσωπικά δεν έχω προλάβει να 'βαρεθώ' τις αλυσίδες των βραβείων και τα σχετικά.. αν τις 'βαρεθώ' .... δεν θα σας το πω, γιατί θα εξακολουθώ να χαίρομαι και μόνο που με σκέφτηκε κάποια χιχιιι..

αχχχχχχχ Παρασκευούλα!!! ν'αράξουμε λιγάκι!!!

στο θέμα μας... Σύμφωνα με τις οδηγίες της thomi, πρέπει Α) να απαντήσω στις παρακάτω 10 ερωτήσεις (δεν κατάλαβα γιατί είναι στα αγγλικά, αλλά whatever...):
  1. What's your favorite song? ... My Way - Sinatra (& Robbie Williams live at the Royal Albert Hall) ...
  2. What's your favorite desert? ... Σιροπιαστά από το ζαχαροπλαστείο Σεράι στη Ξάνθη ...
  3. What ticks you off? ... ουυυυ από που ν'αρχίσω.. το ψέμα, η ειρωνεία, η αγένεια, η πονηριά, το κουτσομπολιό ...
  4. When you're upset ... με σύντομες διαδικασίες, τους πήρε και τους σήκωσε ... και μετά βάζω τα κλάματα ...
  5. What's your favorite pet? ... ο Δίας, ο σκύλος του κουμπάρου μου (χμμμ προσοχή, όχι και της κουμπάρας μου... χιιι) ...
  6. Black or white? ... Black AND White ...
  7. Biggest fear ... να χάσω κάποιον άνθρωπό μου ...
  8. Everyday attitude ... πάντα υπάρχουν και χειρότερα ...
  9. What's perfection? ... οποιαδήποτε πέρα για πέρα 'αληθινή', άρα 'ανεκτίμητη' στιγμή ...
  10. Guilty pleasure ... απόλαυση και τύψεις για μένα δεν πάνε μαζί ... θα ήταν άδικο ... άντε από εκεί ...
Β) να μοιραστώ 7 τυχαίες σκέψεις (ουφφφ λίγο δύσκολο μου φαίνεται αυτό):
  1. μόλις λιμπίστηκα τα σουβλάκια του Αγίου Προδρόμου Χαλκιδικής..
  2. περιμένω πως και πως λίγη άδεια για να ξεκουραστώ, χωρίς τρέξιμο, υποχρεώσεις και δουλειές στο σπίτι..
  3. θέλω τόσα πολλά ν'αλλάξω, που τελευταία νομίζω πως χάθηκα κατά την προσπάθεια να διαλέξω τι ν'αλλάξει πρώτο..
  4. οι φίλοι με λένε 'απόλυτη' κι ακόμη αναρωτιέμαι γιατί δεν το ερμηνεύουν ως 'συνειδητοποιημένη'..
  5. θα ήθελα να γυρίσω για λίγο στον Ιανουάριο του 2010..
  6. έχω αϋπνίες και δεν το λέω σε κανέναν..
  7. πάντα υπάρχουν και χειρότερα..
και Γ) να δώσω το βραβείο σε 10 blogs που ξεχωρίζω (αυτό κι αν δεν είναι δύσκολο.. χωρίς πλάκα, θα το κληρώσω):
  1. Sophia - Χειροποίημα
  2. Anastasia - Sweet Family
  3. Magda
  4. Kiki - Creative Moments
  5. Helen - Helen's Creations
  6. Maria Proimaki
  7. Kathy&Callie - Ανθομέλι
  8. Fotolabida1
  9. Φιλία - Filia's Crafts
  10. Δώρα - Η ζωή μας, μια βόλτα
Τώρα απολαύστε τον αγαπημένο μου Robbie στη μοναδική 'κόσμια' εμφάνισή του:


και μη ξεχνάτε τη συνάντησή μας, περιμένω συμμετοχές (κλικ στην εικόνα)!!


Καλό σ/κ να έχουμε..

14 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!!! Κρίμα που είμαι τόσο μα τόσο μακριά (Χανιά, στην άλλη άκρη!!!) και να μην μπορέσω να έρθω :-( ... Να περάσετε καλά!!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες!!!
    Φιλιά πολλά και να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ AMARYLLIS ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΕ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ!!!ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΚΑΛΑ !!
    ΚΑΛΟ Σ/Κ!!ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Signwmh, den mporw na grapsw Ellhnika,moy bgainoyn koytakia, o blogger einai se kakh katastash.
    Ayta ta dexetai.
    Ok, therma sygxarhthria gia to brabeio kai poly eygeniko ek meroys soy poy to moirazesai me tiw files soy! S eyxaristw para poly!!!
    Apo thn eksomologhsh soy, prokyptei enas thaymasios xarakthras!!!
    Polla filakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!!!
    Θα με συγχωρέσεις που γέλασα πολύ με: When you're upset ... με σύντομες διαδικασίες, τους πήρε και τους σήκωσε ... και μετά βάζω τα κλάματα ... Είσαι απίστευτη! χα!! χα!!
    Με μεγάλη μου χαρά παραλαμβάνω το βραβείο απο εσένα!! Φιλιά πολλά!! Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εεεε ουδείς ατιμώρητος!! αλλά πολλές φορές το ξέσπασμα σε στεναχωρεί περισσότερο στο τέλος..
      φιλιά κι από μένα!!

      Διαγραφή
  5. Μπράβο για το βραβειάκι!!!! Κι άλλα πολλά πολλά πολλά σου εύχομαι!!!Παίρνω με τιμές κι εγώ το βραβείο και φεύγω!!! Σ'ευχαριστώ και καλό βράδυ!!!! Φιλάκιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια, κούκλα και σ' ευχαριστώ που μου το δίνεις. Τα διάβασα όλα!
    Εκείνο το 4... αχ εκείνο το 4(Α).... τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει!!!!
    Τον εαυτό μου φυσικά... ακριβώς!!!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε διαβάζω λίγο..ντεφορμέ ; ή μήπως είναι ιδέα μου;εγώ έχω αυπνίες όταν σκ'έπτομαι κάτι..οπότε..φιάχνω μόνη μου ένα ..όνειρο ( δεν θέλω γελάκια) και μου έρχεται ο ύπνος, εκτός αν έχω ..ηχητικά παράσιτα όπως πχ χθες βράδυ από ..κάποιου δίπλα μου ροχαλητό και ..που να με πίασει ύπνος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν γελάω καθόλου γιατί κι εγώ συνήθως αυτό κάνω.. φτιάχνω όνειρο..
      Όσο για τα παράσιτα: ρινικές ταινίες Breathe Right και σώθηκες κι εσύ κι εκείνος και τα νεύρα σου!! Πίστεψέ με!!!!!!
      Σε φιλώ..

      Διαγραφή
  8. και αλλα τοσα κοριτσι..νατο χαρεις το βραβειο σου..χαιρομαι που σε βρισκω..καλο βραδυ..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να χαρείς κι εσύ το δικό σου βραβείο!! ματς μουτς..

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...