Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

Ohhhh Christmas Treeeeeee..

Είπα ότι θα καταφέρω να φτιάξω κάτι και το έφτιαξα.. δεν μπορώ με τίποτα να θυμηθώ σε ποιο blog είδα το δεντράκι αυτό και ζητώ συγνώμη που δεν θα κάνω αναφορά σ'αυτό.. αν κάποια γνωρίζει ή το 'έκλεψα' από την ίδια, ας το σημειώσει......

Πήρα λοιπόν ένα περιοδικό και 'άνοιξα' την ράχη να 'σπάσει' λίγο:

και ξεκίνησα να διπλώνω ένα ένα τα φύλλα στη ράχη, προσπαθώντας να διατηρήσω τη γωνία στην κορυφή:

μετά τα πήρα πάλι απ'την αρχή και δίπλωσα πάλι ένα ένα τα φύλλα στη ράχη:


χμμμ για να μη καταντήσουν τα δαχτυλάκια σας έτσι, μπορείτε να τα διπλώνετε με χάρακα:

τέλος, έπιασα τις κάτω γωνίες που σχηματίστηκαν και πάλι διπλώνοντας τις πέρασα στην 'εσοχή' που δημιουργήθηκε σε κάθε φύλλο από τα δύο διπλώματα:

είναι εύκολο (αφού το έκανα εγώ..) αλλά θέλει περίπου 1,5 ωρίτσα.. σ'ένα δεύτερο που δοκίμασα μετά, έκανα και τα 3 διπλώματα απευθείας σε ένα βήμα και ήταν κάπως γρηγορότερο..

Δέντρο δίχως άστρο δε λέει.. θυμήθηκα μια ανάρτηση της Λίτσας *εδώ* και έφτιαξα κι ένα αστεράκι.. για να γίνει Χριστουγεννιάτικο, βαφή σε σπρέι και όσο είναι υγρή πασπαλίζουμε με χρυσόσκονη:

Πολύ το αγάπησα το δεντράκι μου!!


Τελειώσαμε και με τα στολίσματα νομίζω.. κάλιο αργά παρά αργότερα!!

Λαμπάκια.. Κεράκια.. Ζεστασιά.. και Αγκαλιά.. δεν χρειάζεσαι πολλά για να χαμογελάσεις!!


12 και 1 έφτασε και η πρώτη τουρτίτσα μου.. με 3 χρωματιστά κεράκια για τις 3 δεκαετίες μου..


τελευταία και καταϊδρωμένη, σήμερα κλείνω κι εγώ τα 30.. τα νιώθω ως σημαδιακά γενέθλια.. νομίζω ότι πλέον ...... ενηλικιώθηκα!! ;)





11 σχόλια:

  1. Να τα εκατοστήσεις να είσαι γερή κι ευτυχισμένη!!!Την κατασκευή σου την έχω δεί και εγώ αλλά δεν έχω προλάβει να την φτιάξω...Πολύ ωραία ατμόσφαιρα έχεις δημιουργήσει Καλές γιορτές σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά, αγαπητή Αμαρυλλίς! Να είσαι γερή και τυχερή!
    Το δεντράκι σου είναι πολύ όμορφο, ανακυκλωμένο, και ανακυκλώσιμο. Στο σκηνικό σου θα προσέθετα και λίγη σοκολάτα. Σε κεικ ή ζεστή, σε μεγάλο φλιτζάνι. Ή και τα δύο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύχρονη και Καλόχρονη κοπελίτσα...
    όμορφη γιορτινή ατμόσφαιρα σε ένα όμορφο και γιορτινό σπίτι...
    να τα χιλιάσεις...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά Amaryllis!!Να είσαι πάντα γερή, ευτυχισμένη και δημιουργική!!Και εγώ του χρόνου ενηλικιώνομαι!!!
    Το δεντράκι έγινε εκπληκτικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γλυκειά μου να σε χαιρόμαστε!
    σου εύχομαι κάθε ευτυχία και δημιουργία στη ζωή σου!
    το δεντρακι υπεροχο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταρχήν χρόνια πολλά και ότι επιθυμείς να σου το φέρει ο καινούριος χρόνος. Το δεντράκι αυτό φορέθηκε πολύ φέτος. Το έκανα κι εγώ όπως και άλλες η κάθεμία με τη δική της πινελιά. Πολύ γιορτινό και το δικό σου. Και του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γλυκά μου κορίτσια!! Ευχαριστώ πολύυυυ για τις ευχές σας!! Εύχομαι τα καλύτερα σε όλες!! xoxox

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το δενδράκι είναι υπέροχο!! Το εχω κάνει και εγώ αλλά με την χρυσόσκονη γεμίσαμε όλο το σπίτι. Χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα!! Καλές γιορτές να εχεις και πάντα με υγεία!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το δεντράκι σου είναι εξαιρετικό,χαρά στην υπομονή σου!!!!Σου εύχομαι να τα εκατοστήσεις να είσαι υγιής και πάντα χαρούμενη και δημιουργική!!Καλές γιορτές με υγεία και ευτυχία!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kαταρχην καλως σε βρηκα!!!!!!!!!!!!
    Το στολισες υπεροχα το σπιτι σου!!!!!Οσο για το δεντρακι κυκλοφορει σε πολλα blogs!!!!!!Eιναι πανεμορφο!!!!!!!!
    Σου ευχομαι εστω και καθηστερημενα να τα χιλιασεις!!!!!!!!!!Και οτι επιθημεις για τα γενεθλια σου!!!!!!!!!!
    Φιλια πολλα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κορίτσια μου.. ευχαριστώ για τις γλυκές ευχές σας!! Να είστε πάντα καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...