Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

Χριστούγεννα σήμερα...

Τις μεγάλες γιορτές, Χριστούγεννα - Πάσχα, τις περνάμε χώρια.. εγώ με την οικογένειά μου.. ο Τασούλης μου στο χωριό με τη γιαγιά και τον παππού, που αρνούνται πεισματικά να 'κατεβούν στην πόλη'.. όσο κι αν χαίρομαι για τη χαρά που παίρνουν που έχουν κοντά τους τα εγγόνια τους και όσο περήφανη κι αν νιώθω που δεν είναι από τα παιδιά που τους παράτησε κατά την εφηβεία γιατί 'μεγάλωσε για να πηγαίνει στους παππούδες' και ακόμη και στα 30 του πηγαίνει με την καρδιά του.. πόσο μου κακοφαίνεται να τον αποχωρίζομαι τέτοιες μέρες!!!! τον ψάχνω στο γιορτινό τραπέζι.. στις αγκαλιές των ευχών.. το σπίτι μου φαίνεται άδειο.. αχχχχ τι εγωιστικό!!! σε περιμένω καρδιά μου....

Φάγαμε και ξαναφάγαμε.. Πλύναμε και ξαναπλύναμε.. Γελάσαμε και ξαναγελάσαμε.. το ευχαριστήθηκα, δεν μπορώ να πω.. ευχαριστήθηκα και τους γονείς μου και τ'αδέλφια μου και τον ανιψιό μου.. και τα δώρα.. πολλά δώρα!! το καλύτερο είναι πάντα του ανιψιού μου όμως.. κάθε χρόνο μας παίρνει όλους δωράκια με τα λεφτά από τα κάλαντα.. παλικαράκι πλέον, 13 χρονών έγινε πια.. δεν τον λες ούτε έφηβο ακόμη αλλά ούτε και παιδί πλέον.. κοντεύει να με φτάσει στο ύψος, αλλά το βλέπεις πως έχει ακόμη την αθωότητα του παιδιού.. σ'αγαπώ μικρέ μου!!!!!!! το φετινό του δωράκι:

Χριστούγεννα σήμερα και μετά από 2 μαραθώνιους μάσας ήρθε η ώρα για λίγο αραλίκι.. Ρομπίτσα ζεστή, καλτσούλες χουχουλιάρικες, λικεράκι ρόδι της νονάς και η ταινία της ημέρας των Χριστουγέννων *The Holiday*.. την έχω δει σίγουρα 10 φορές και δεν τον χορταίνω τον τύπο... ;) χιιιιιιιι.. Jude Law..................


όπως δεν χορταίνω και αυτό το σπίτι....

Καληνύχτα.. και του χρόνου με υγεία!!!!!!!!!!!!!!

7 σχόλια:

  1. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!!!!!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2012!!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά!
    Συμφωνώ απόλυτα με την επιλογή της ταινίας. Από τότε που κυκλοφόρησε αυτήν βλέπουμε κάθε χρόνο τα Χριστούγεννα! Εμ, Τζουντ Λω είναι αυτός, δεν είναι παίξε γέλασε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ fotolabida1
    Χρόνια Πολλά γλυκιά μου!! Υγεία, ευτυχία και μια καλή καλή καλή καλή καλή Χρονιά!!! φιλιά

    @ Αθηνά
    πιο κλασική κι απ'τη 'Μελωδία της Ευτυχίας' θα την κάνουμε.. ;)

    Καλή 'τελευταία' εβδομάδα για το 2011!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά κοριτσάκι...
    μεταξύ μας,ούτε κι εγώ θα χόρταινα αυτό το σπίτι...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΙΟ ΟΜΟΡΦΗ ΓΙΟΡΤΗ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!
    Να εισαι παντα καλα με την οικογενεια σου και καλή χρονια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Amarylitsa μου γλυκεια τι ομορφες περιγραφες...αλλα αν σου λειπει το ετερον ημιση ειναι δύσκολα πολυ!σε φιλω και σου ευχομαι καλη χρονια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα...Καλά αυτό το σπίτι ναι! και μένα μου αρέσει τρελλά! Ωραίο γούστο έχεις ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...