Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

2012... Ναι, ελπίζω...

[Δεν ήθελα να κρατήσω αυτή την ανάρτηση για την παραμονή της πρωτοχρονιάς.. δεν θέλω ίχνος μελαγχολίας εκείνη τη μέρα.. μόνο χαρά, αγκαλιές και ευχαριστίες για τα καλά που μας συνέβησαν..]


Μικρά (ακόμη και τα 'όχι τόσο μικρά') παιδάκια ετοιμάζουν με χαρά και ενθουσιασμό το φετινό γράμμα στον Άγιο Βασίλη..
.. εγώ που δεν σου έχω ζητήσει τίποτα μέχρι τώρα, θέλω ..
.. εγώ που ήμουν καλό παιδί όλη τη χρονιά, θέλω ..
.. εγώ που δεν ζητάω και κάτι τρομερό, θέλω ..




Φέτος, έγραψα κι εγώ για πρώτη φορά στη ζωή μου στον Άγιο Βασίλη.. το είχα πολύ ανάγκη..



Θέλω να ξεκουμπιστεί το 2011 και να πάρει μαζί του και ό,τι ύπουλα ξέχασε το 2010..


πόσο γκρίζα χρόνια και τα δύο.. το μόνο που θέλω να θυμάμαι είναι πως ήρθε στη ζωή μου μια μεγάλη αγάπη, λίγο πριν πιστέψω πως δεν θα μου συμβεί.. δεν θέλω να κρατήσω τίποτε άλλο.. τίποτε.. τίποτε.. τίποτε άλλο..

Δεν έχασα ούτε την ελπίδα μου ούτε την αθωότητά μου.. ίσως και από άμυνα αλλά πιστεύω, θέλω να πιστέψω, πως η νέα χρονιά θα μας φέρει μόνο καλά νέα.. κι αν δεν είναι όλα καλά, να είναι αντιμετωπίσιμα.. για κάθε άνθρωπο και κάθε οικογένεια.. τα δείγματα είναι πολύ ελπιδοφόρα..

Φύγε 2011 και άφησε το 2012 να μεγαλουργήσει!!!



ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΑΣ !!!
...τους γονείς σας, τα αδέλφια σας, τους συντρόφους σας, τα παιδιά σας, τα ανίψια σας, τους φίλους σας...
ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΑΣ & ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ !!!

*Κ*Α*Λ*Η* ΧΡΟΝΙΑ !!!


----------
Μαρία


8 σχόλια:

  1. Σου εύχομαι ολόψυχα η ευχή σου να εισακουστεί, να αφήσεις πίσω σου οριστικά όλα όσα σε πόνεσαν και από δω και εμπρός να έχεις μόνο φωτεινές προοπτικές!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να μου επιτρέψεις να μεγαλώσω λίγο την παράκλησή σου και να συμπληρώσω να έχει υγεία όλος ο κόσμος. Να φύγουν τουλάχιστον οι πόνοι από το σώμα και με τους άλλους πόνους όλο και κάτι θα κάνουμε για να τους απαλύνουμε.
    Σου εύχομαι τα καλύτερα να έρθουν και να σε συναντήσουν το 2012!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. amaryllitsa μου αδεια και αραχνιασμενα νοσοκομεια ευχομαι..
    ειμαι παθουσα κι εγω και ξερω..
    την υγειά μας να χουμε με ολη την εννοια της λεξης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ σωστά τα λες γλυκιά μου.Ξέρεις πόσες φορές λέω οτι όταν ήμαστε κακόκεφοι πρέπει να επισκεπτόμαστε ένα νοσοκομείο για να δούμε τη..γλυκα.Σου εύχομαι κορίτσι μου τα..καλύτερα, σου εύχομαι υγέια, αγάπη, ευκολία ( μια μηχανή που βγάζει ευρώ σου κάνει;) και ότι επιθυμεί η ψυχούλα σου.Καλή Χρονιά..Αχτιδένια αγκαλίτσα..ματς..μουτς..φιλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΑΚΑΡΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΧΑΡΑ ,ΕΛΠΙΔΑ, ΑΓΑΠΗ,ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΥΓΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΣΝΤΙΚΟ ΑΠΟ ΟΛΑ.ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΝΕΝΟ ΤΟ 2012!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Φιλία
    Γλυκό μου κοριτσάκι, σ'ευχαριστώ.. όλα φωτεινά και αισιόδοξα για όλους!! Καλή Καλή Καλή Χρονιά!!!

    @ Αθηνά
    Φιλενάδα.. υγεία για κάθε άνθρωπο και κάθε οικογένεια!!! Μια υπέροχο Χρονιά να έχεις!!

    @ thomi
    την υγειά μας και πολύ αγάπη να έχουμε να τη μοιράζουμε απλόχερα!! Καλή Χρονιά!!

    @ αχτίδα
    καλή μου αχτίδα.. ΕΧΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΜΗΧΑΝΗ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; χα χααααα
    Καλή Χρονιά σε όλη την οικογένεια, να περάσεις υπέροχα στης κορούλας σου!! ματς μουτς φιλάκι κι από μένα..

    @ giasmin
    την καλύτερη Χρονιά σου εύχομαι!! υγεία & ευτυχία!! πολλά φιλιά σου στέλνω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προσυπογράφω εκατό τοις εκατό το γράμμα στον Άη-Βασίλη!!!! Κι εγώ, αυτό θέλω μόνο: σωματική και ψυχική υγεία για όλους!!!!
    Ελπίζω να σε προλαβαίνω με την μπαλίτσα: μεταφέρω κι εδώ αυτά που σου γράφω ως απάντηση σ' αυτό που με ρωτάς: Αμαρυλλίδα μου, λυπάμαι πολύ για τον κόπο σου....ξεκόλλησαν όλα;; Ίσως δεν ήταν δυνατή η ταινία διπλής όψης....και μένα ξεκόλλησαν μερικά, σχεδόν ένα χρόνο μετά όμως....Εν πάση περιπτώσει, επειδή ξέρω ότι είναι μπελάς, κάνε αυτό που λες.....η σιλικόνη είναι κατάλληλη, το πρόβλημα είναι όμως ότι δεν κολλάει στο φελιζόλ....Αν έχεις χρησιμοποιήσει μπάλα από φελιζόλ, τύλιξέ τη πρώτα με λίγο ύφασμα (ένα παλιό φανελάκι ας πούμε) κάνε ένα κόμπο σε μια μεριά της που θα τον κρύψεις μετά, στη βάση ας πούμε, και κόλλα τα μετά.....Ή κάντο όπως λες, κολλώντας τα λουλούδια στην ταινία....Καλή επιτυχία και ....υπομονή!!!!

    Καλή Πρωτοχρονιά!!!!!
    Τα βαζάκια σου είναι φανταστικά, έχεις ωραίο γούστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σου εύχομαι να έχουμε ολοι καλές γιορτές με όμορφη διάθεση κοντά στους δικούς μας ανθρώπους και με τη σκέψη ή με οποιον αλλο τρόπο μπορεί ο καθένας από εμάς να βρίσκεται δίπλα σε πονεμένους συνανθρώπους μας!!
    Συμφωνώ με το γράμμα στον Αγιο Βασίλη!! Αυτό ζητώ και εγώ κάθε χρόνο(μη νομίζεις είμαι παθουσα) και φέτος δεν εχω παράπονο μου εδωσε 2 χρόνια παράταση!! Να εισαι καλά κοριτσάκι μου!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...