Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Ανταλλαγή δώρων..

Πέρασα σήμερα από της θείας μου για ένα καφέ και πέτυχα την ξαδέλφη μου να παλεύει με πενσούλες και συρματάκια να φτιάχνει σκουλαρίκια.. και επειδή έχετε μπει για τα καλά στη ζωή μου και στην καθημερινότητά μου, σκέφτηκα αμέσως να την αγγαρέψω να με βοηθήσει να φτιάξω κι εγώ κάτι ώστε να πάρω μέρος στην ανταλλαγή δώρων που γίνεται μέσω των blogs της Κικής, της Μαρίας και της Ρένας.. ορίστε λοιπόν το δικό μου δωράκι:


Συγχωρήστε την πρωτάρα.. Παιδεύτηκα λιγάκι, έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα.. Έφτιαξα 3 και το δώρο θα περιλαμβάνει και τα 3 πακετάκι..


Πολύ γλυκιά ιδέα κορίτσια.. Καλές γιορτές!!

12 σχόλια:

  1. Μπράβο σουυυυυυυ!!! Δεν έχω λόγια!!! Με βοήθεια ή χωρίς το δώρο σου είναι τέλειο!!! Φιλιά και καλό βράδυ σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ όμορφα,αλλά και το χιούμορ σου...φονικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι τέλεια!!Μπράβο κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κοριτσι..ειναι τελοια τα δωρακια σου νασε καλα..χαιρομαι που δινεις το παρον σου..καλο βραδυ..πολλες αγκαλιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά, είναι πάρα πολύ ωραία! Ειδικά αυτά με τις γαλαζωπές πετρούλες είναι άπαιχτα!!!
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλέ, αλήθεια;;; ευχαριστώ!! κι αγχώθηκα λίγο μήπως φαίνονται 'παιδικά'..
    ό,τι και να 'ναι, το κάνουμε για τη χαρά του ..... 'πάρε-δώσε'!! άρα είναι όλα τέλεια δώρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τα θελω και τα 3 ζευγαρια τωραααααα
    γινεται?????
    πολλες καλημερες σε σενα και στα υπεροχα σου σκουλαρικια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα φαντάζομαι ήδη σε κάποια βιτρίνα καταστήματος. Ε όχι και πρωτάρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλη μερα κοριτσι και καλη βδομαδα να χουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ας μη βοηθούσε η ξαδελφούλα, με το πενσάκι στα χέρια θα ήμουν ακόμη... ;)

    Καλή εβδομάδα φιλενάδες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλώς σε βρήκα!! Τέλεια είναι και τα τρία. Τυχερή όποια κερδίσει το σετάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙ....ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ¨ΠΑΙΞΑΜΕ¨ΣΤΗΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ.ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΗ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ...ΚΑΝΕΤΕ ΘΑΥΜΑΤΑ.ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΤΑΙΡΙ ΜΑΣ..;;;.ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΝΤΙΠ ΑΣΧΕΤΗΗΗΗΗΗΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...