Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Βραβείο για mini εξομολόγηση..

Πολύ βραβείο στη γειτονιά βρε παιδί μου!!!
Το σημερινό βραβείο μου αρέσει περισσότερο απ' όλα, γιατί διαβάζοντας τις αναρτήσεις σας μαθαίνω λίγο πιο συγκεκριμένα πράγματα για την καθεμιά.. και προσπαθώ έτσι να καταλάβω τους χαρακτήρες σας διαβάζοντας 'πίσω' από τις λέξεις..


Οι υποχρεώσεις μου:
**********************************************************************
Α. Να ευχαριστήσω το άτομο που μου χάρισε το βραβείο.. φαντάζομαι πως δεν χρειαζόταν αυτός ο κανόνας.. είναι δυνατόν να μη πω ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ στην γλυκιά μου Αγαθή!!

**********************************************************************
Β. Να πω 7 πράγματα για μένα.. στην αρχή νόμιζα πως θα με δυσκόλευε, αλλά τελικά αν θέλεις να μοιραστείς κάτι, έρχεται φυσικά.. λοιπόν:

1. Έχω εξαιρετική σχέση με τους γονείς και τα πολύτιμα αδέλφια μου.. πιστεύω πως το πραγματικό και ουσιώδες στήριγμα εφ' όρου ζωής είναι τα αδέλφια.. όσοι έχουμε, με τις όποιες διαφορές ή διαφωνίες, έχουμε πλεονέκτημα τύχης..

2. Κατάφερα μόνη μου να φτιάξω το δικό μου σπίτι στα 25 μου και είμαι πολύ περήφανη γι'αυτό..

3. Φοβάμαι τη χύτρα ταχύτητας και κρύβομαι πίσω από το ψυγείο για όση ώρα λειτουργεί.. άθλιο, το ξέρω..

4. Πριν 5 χρόνια, έδιωξα κάθε ψεύτικο άνθρωπο από τη ζωή μου.. ακούγεται σκληρό, αλλά κοστολογώ την ψυχική μου ηρεμία ακριβά..

5. Δύσκολα δικαιολογώ, αλλά τουλάχιστον συγχωρώ.. δεν έχει καμία απολύτως σχέση με μεγαλοψυχία και τέτοιες μπούρδες.. αντιθέτως είναι απλά εγωιστικό, γιατί ξέρω πως θα πρέπει κι εγώ με τη σειρά μου να συγχωρεθώ από άλλους για τα δικά μου λάθη.. ξέρετε.. μετά βγαίνεις και από πάνω "μα τότε εγώ σε είχα συγχωρέσει.." ;) / εξαιρείται η απιστία και κάθε είδους προδοσία!! (εξού και το ν.4 παραπάνω)

6. Πιστεύω πως όλοι θα πρέπει να συμβουλευόμαστε συχνά ψυχολόγο και μετανιώνω που δεν το τόλμησα ποτέ..

7. Δυστυχώς, δεν ζω τη δική μου ζωή σαν να μην υπάρχει αύριο.. τουλάχιστον όμως, ζω τον σύντροφο και τους φίλους μου σαν να μην τους έχω και αύριο..

**********************************************************************
Γ. Να χαρίσω το βραβείο σε άλλα 15 blogs.. ok, μέχρι εδώ καλά.. μα 15;;;;;; (!!!) χιχιιιι

Επειδή πρέπει να βγάλω το ψωμί μου και το διάλειμμα δεν μπορεί να κρατήσει για πολύ ακόμη.. μάλλον δεν θα φτάσω τις 15, πάντως θα ξεκινήσω με τις νεότερες φίλες και θα προσπαθήσω να βρω και ποια κορίτσια δεν το έχουν λάβει έως σήμερα:

1. Nena
6. Thomi
8. Magda
10. Pili

Άλλωστε μπορεί να το παραλάβει όποια έχει την όρεξη και την ανάγκη να μοιραστεί λίγες σκέψεις με όλη τη γειτονιά..

**********************************************************************

Να σας πω κάτι τελευταίο;;
Σήμερα έχω γεμίσει με αισιοδοξία..
γιατί νιώθω τη διάθεση και τη δύναμη να παλέψω για να διορθώσω ό,τι χρειάζεται διόρθωμα..
όχι ότι σας έδωσα να καταλάβετε.. απλά ήθελα να το μοιραστώ!! :)

Σας φιλώ!! και Καλό Μήνα!!


4 σχόλια:

  1. αμαρυλλιτσα μου σευχαριστω για ακομη μια φορα!!
    τι να πω μεχεις σκλαβωσει!πραγματικα τα βραβειάκια είναι το χτύπημα στην πλατη για να συνεχίσω το blogging:)
    σε φιλω γλυκουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα σου εύχομαι. Αχ κι εγώ δεν έχω χρησιμοποιήσει χύτρα ταχύτητας για τον ίδιο λόγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να έχεις ένα πολύ καλό και χαρούμενο μήνα "αγάπης" και
    να χιλιάσεις τα βραβεία σου.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερα με καθυστερηση ενος μηνα περιπου....πρωτα απ ολα να σε ευχαριστησω για την προσκληση στο παιχνιδακι...δευτερον για να "απολογηθω"για την καθυστερηση ...ειμαι απαραδεκτη αλλα αυτη η εγκυμοσυνη με εχει κανει πολυ τεμπελα...ελπιζω να με συγχωρεις Αμαρυλις μου...να με συγχωρεις που δεν επαιξα αλλα ειλικρινα δεν μπορω να "ασχοληθω"τοοοσο πολυ με μια αναρτηση αφου καλα καλα δεν κανω και δικες μου αναρτησεις...ελπιζω μετα την μπεμπα να αλλαξει λιγο η διαθεση...τα λεμε...φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...