Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

και βραβεία.. και βόλτες.. και πολύ χρώμα..

Ας τα πάρουμε με μια σειρά.. Πίνακα περιεχομένων θα πρέπει να κάνω γι'αυτή την ανάρτηση....

Πρέπει οπωσδήποτε να αναφερθώ στα βραβεία που μου έστειλαν εδώ και πολύ καιρό 2 φίλες: η Ειρήνη και η Ελένη.. Με μεγάλη καθυστέρηση, Ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!
Εδώ λοιπόν, σε παλαιότερη ανάρτηση, τα 7 πράγματα για μένα..
Όσο για τα αγαπημένα μου τραγούδια, θα τα παραθέσω παρακάτω..


Δεύτερο μεγάλο Ευχαριστώ πρέπει οπωσδήποτε να στείλω σε άλλες 2 φίλες: την Ελένη-Pitsina και την Λαμπρινή..
Η Ελένη μου έστειλε εδώ και πολύυυυυ καιρό το δωράκι μου από την ανταλλαγή των πρωτοχρονιάτικων δώρων των Κική-Ρένα-Μαρία και δεν την είχα ευχαριστήσει δημοσίως.. ένα γούρι τρέλα που είναι το πρώτο πράγμα που αντικρίζω μόλις επιστρέφω σπίτι μου!! Το κακό της ιστορίας είναι πως εγώ ακόμη δεν της έχω στείλει το δικό της.. Ελένη μου, μετά την πρώτη αποτυχημένη προσπάθεια, το αμέλησα, αλλά δεν το ξέχασα!! Ντροπή μου, μέχρι και ο Μάρτιος τελειώνει......
Η Λαμπρινή μου.. αχ, αχ, αχ.. αυτό το πακετάκι ήρθε σε μια περίοδο που χρειαζόμουν λίγο χαμόγελο!! και μου το πρόσφερε.. το βραχιολάκι σου το φοράω καθημερινά.. τη γλυκύτατη καρδούλα την έχω στο γραφείο μου δίπλα μου να μου κρατάει συντροφιά.. και το μανιταράκι έγινε η αδυναμία όλων όσων το είδαν!! παρέα με τα ανοιξιάτικα λουλουδάκια, τώρα που άνοιξε ο καιρός, μου κλείνει το μάτι κάθε που κάθομαι πλάι τους και πίνω καφεδάκι..


Κάπου εδώ θα ήθελα να σας συστήσω έναν νέο φίλο.. τον Έκτορα.. τα πρώτα πράγματα που έμαθα για εκείνον είναι πως αγαπάει πολύ τα λουλούδια και τις παντόφλες μου.. είναι πολύ μωράκι για μαλώματα όμως και προς το παρόν μπορεί να κάνει ό,τι θέλει..



Την προηγούμενη Κυριακή το αγόρι με πήγε εκδρομή-έκπληξη.. πήγαμε στο Λευκοχώρι Σερρών για ιππασία!! το γέλιο που κάναμε δεν περιγράφετε!! η μοναδική εμπειρία που είχα με άλογο ήταν από 5-7 χρονών που με πήγαινε ο πατέρας μου στον Ζωολογικό κήπο της Θεσσαλονίκης και απ'έξω είχε λίγα άλογα, μ'ανέβαζε και έκανα βόλτα γύρω-γύρω.. μόνο που ήταν πόνι, αλλά εγώ ήμουν μικρούλα και τα έβλεπα για μεγάλα άλογα..
Πήγαμε λοιπόν στο Ziogas Western City.. μια μικρή πόλη του Far West.. ο Αποστόλης, ο ιδιοκτήτης, και οι υιοί του, Μπάμπης και Χρήστος, μετά από 1,5 ώρα θεωρητικού μαθήματος, μας ανέβασαν στα άλογα και πήραμε τα βουνά.. ok, υπερβάλω λιγουλάκι.. μια βόλτα 30 λεπτών κάναμε ως αρχάριοι.. αλλά ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία που σίγουρα σε κάνει να θέλεις να μάθεις περισσότερα γι'αυτά τα πλάσματα και να δοκιμάσεις λίγο τα όρια και τις φοβίες σου.. εγώ θα επιστρέψω σίγουρα.. (**αμαζόνα μουυυυυυυυυ**)






Και το τελευταίο σ/κ γεμάτο..
Την Παρασκευή πήγαμε να απολαύσουμε τον αγαπημένο μας τραγουδιστή, τον Πλούταρχο.. τον Γιάννη σκέτο, όπως λέμε μεταξύ μας.. όταν λέμε το ευχαριστήθηκα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! αν και τα τελευταία χρόνια δεν τρελαίνομαι με τις επιλογές του στα τραγούδια, δεν παύει ποτέ να είναι απόλαυση για μένα!! ήπιαμε, τραγουδήσαμε, γελάσαμε!! δεν βγαίνουμε και συχνά σε τέτοια μαγαζιά (όχι από σνομπισμό.. μάλλον από αντοχή..), οπότε το απόλαυσα!!


Έτσι, το Μουσικό βραβείο της Ειρήνης το αφιερώνω αποκλειστικά στον Γιάννη:
Κλείνω αργά τα βλέφαρά μου..

Με τι καρδιά..


Φταίω..


Έψαχνα χρόνια να σε βρω..


Σε χάνω..

Αν δεν ακούς τον έρωτα.. (ακυκλοφόρητο)


Κάτι ευαίσθητες ψυχές.. (ακυκλοφόρητο)


Ok, θα μπορούσα να το κάνω αυτό με τις ώρες..


Το Σάββατο φυσικά μας βρήκε με τρεχάματα, δουλειές, ψώνια, κλπ αλλά και ένα όμορφο τραπέζι στον κήπο με τους φίλους μας!! Μαζέψαμε ό,τι μαγειρεμένο υπήρχε και παρ'όλη τη ψυχρούλα, τους παρέσυρα (έως και ανάγκασα) να βγούμε για πρώτη φορά φέτος στον κήπο και να φάμε εκεί.. πολύ μου αρέσουν αυτά τα 'μη προγραμματισμένα', με τόσο αγαπημένη παρέα..


Την Κυριακή δεν την περιγράφω καν.. φασίνα στην αδελφούλα που γιόρταζε, αλλά χαλάλι της!! Να χαίρεστε τους ανθρώπους σας που γιόρταζαν!!


Αυτό το σ/κ έχει κηπουρική και το περιμένω πως και πως!! Έχω παραγγείλει καμιά 100αριά καλοκαιρινούς βολβούς και ανυπομονώ να φυτέψω και να φτιάξω τα πάντα εκεί έξω.. οι ανοιξιάτικοι άρχισαν ήδη να δίνουν χρώμα στην καθημερινότητά μας.. θα σας τους δείξω όλους μαζί..




Καλή .. Άνοιξη, λοιπόν!!!!!!
Φιλιάαααααααααααααααα


Α! και.. Καλή Επιτυχία ΑΠΟΕΛ !!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 σχόλια:

  1. πόσα πολλά πραγματάκια κάνατε...και εγω έχω πάει για ιππασία στο Ζιώγα και ήταν αξέχαστη εμπειρία και πανέμορφο μέρος!! Το πικ νικ, είναι η τελευταία μανία , τα ίδια και για εμάς, αλλά η τρέλα είναι ο Εκτωρας...τι πλάσμα, τι γλύκας!!! Σας περιμένουν όμορφες μέρες...τυχεροί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχες εικόνες!!!!!υπέροχες στιγμές!!!!πάντα τέτοια!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απολαυστικότατη η ανάρτησή σου! Δεν ήθελα να τελειώσει... έλεγα, τι άλλο θα δω παρακάτω. Αλλά όντως ο ΕΚτωρας είναι κουκλί, κουκλί, κουκλί!!!! Πάντα τέτοια... Α, μου από τα δώρα σου μου άρεσε πολύ και ευριματικότητα του δεύτερου κουτιού... μα δεν είναι υπέροχο να επιμελούμαστε και το αμπαλάζ! Θαυμάσια... και πάντα τέτοια!Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο χαίρομαι που επανήλθες! Βοήθησε σίγουρα και η αλλαγή της εποχή. Περάσατε φανταστικά απ ότι κατάλαβα! Το σκυλάκι σας είναι φρατζολάκι! Πολύ γλυκό!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το σκυλάκι σου είναι πανέμορφο! Έχω αδυναμία στα ζώα αλλά και στον δικό μου! Εντάξει, κατάλαβα! Γιάνναρος (όπως τον λέω εγώ) και ξερό ψωμί! Και καλές επιλογές τραγουδιών να μην κάνει, εγώ ακόμη θα λέω "Γιάνναρος και ξερό ψωμί" Από κοντά δεν είναι ακόμα καλύτερος έ; Εγώ όσες φορές τον βλέπω δεν τον χορταίνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...