Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Photo a day*May - Days 5, 6, 7

Η φωτογραφική πρόκληση του Μαΐου συνεχίζεται, με εμένα φυσικά αργοπορημένη.. η 5η μέρα με δυσκόλεψε.. που να σου κάτσει ακίνητο πουλί να το φωτογραφήσεις;; κι έτσι, μας πήρε η μπάλα.. και να 'σου 3 μέρες τώρα μαζεμένες.. κάλιο αργά παρά αργότερα..

Photo a day May: Day 5 - Bird


Ένα απόγευμα του περσινού Αυγούστου.. στην Ηράκλεια Χαλκιδικής.. αγκαλιά με το αγόρι, ερημιά, ησυχία, ο μεθυστικός ήχος των κυμάτων κι ένας γλάρος μόνος κι έρημος..

Photo a day May: Day 6 - Me


... "Στα μάτια μου μέσα μόνο να κοιτάς" ...


Photo a day May: Day 7 - Someone that inspires me


Η αρχική σκέψη ήταν οι γονείς μου, ο καθένας για διαφορετικούς λόγους.. αλλά κατά τη διάρκεια του απογευματινού μαθήματος άλλαξα γνώμη.. τα λουλούδια μου!! κάθε χρόνο διαφορετικά.. κάθε ένα μια νέα πρόκληση.. χαίρομαι πολύ που πλέον δεν μπορώ καν να τα μετρήσω.. και μου λείπουν όλα!! η φωτογραφία είναι τραβηγμένη πριν χρόνια και είναι η πρώτη μου τάξη!! τα βλέπω πλέον στο δρόμο και έχουν μεγαλώσει τόσο.. αυτά τα χαμόγελα είναι η έμπνευση κι η δύναμη μου!!

---- * ----
Ελληνικά ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής:
Gunaikeies Ypotheseis
2.5 megapixels
The Wandering Deer
Taelia88
The Dizzy Button
Δοκιμάστε μαζί μας τη φαντασία σας !!
---- * ----

14 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ ωραίες οι φωτό. Να υποθέσω είσαι δασκάλα? Είναι πολύ ωραίο να βρίσκεσαι με τόσα παιδιά καθημερινά! Σου δίνουν σίγουρα έμπνευση και ζωντάνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καθηγήτρια αγγλικών είμαι.. εύχομαι να ήμουν δασκάλα για να είχα περισσότερο χρόνο μαζί τους κάθε μέρα.. :(
      φιλάκια πολλά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  2. Σίγουρα, αλλά και πάλι είσαι πολύ τυχερή! :) Φιλάκια, καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλυκιά μου οι φωτογραφίες σου είναι υπέροχες σήμερα. Το ηλιοβασίλεμα εκπληκτικό, το μάτι σου συγκολονιστικό και η φωτογραφία με την τάξη σου συγκινητική. Να είσαι πάντα καλά. παρεπιπτόντως κι εγώ καθηγήτρια αγγλικών είμαι. τελικά αν ποτέ βρεθούμε όλες μαζί θα εκπλαγούμε από τα κοινά που έχουμε εκτός από το blogging,χιχι!!! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θα συμφωνήσω απόλυτα με την αδερφή μου! (εκτός του ότι δεν είμαι δασκάλα αγγλικών αλλά μουσικής-πιάνου). Για το ηλιοβασίλεμα δεν έχω λόγια!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kathy & Callie.. συναδέλφισες!! :p είμαι σίγουρη ότι έχουμε πολλά περισσότερα κοινά!!
      φιλάκια & στις 2..

      Διαγραφή
  5. Πάρα πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!!!Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ.. με λίγο άγχος γιατί χάνω τις μέρες, αλλά θα τα καταφέρουμε!! φιλιά

      Διαγραφή
  6. Καλώς σε βρήκα! Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου! Ειδικά αυτή με το ηλιοβασίλεμα είναι εκπληκτική!! Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλώς βρεθήκαμε & καλή συνέχεια και σε 'σένα!! παρακολουθώ κάθε μέρα και τις δικές σου!! φιλάκια

      Διαγραφή
  7. Τι ηλιοβασίλεμα! αλλά τον καημένο το γλάρο μόνο του....Είσαι πολύ καλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. από κοντά συναγωνιζόταν και της Σαντορίνης!! άντε ν'αρχίσουμε και φέτος τα μπανάκια!! φιλιά

      Διαγραφή
  8. Υπέροχη φωτογραφία ..όλες δηλαδή μα..τα μα΄τια σου μόνο..κούκλα μου εγώ που σε έχω δει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαααα!! η καλύτερή μου διαφήμιση είσαι Γεωργία μου!! πάντα με τα καλά σου λόγια!! άντε να βρεθούμε ξανά σύντομα!! σου στέλνω πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...