Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Photo a day*May - Day 4 - Fun!

Σήμερα έδωσα άδεια στον εαυτό μου.. χμμμ τρόπος του λέγειν.. έμεινα όλη μέρα σπίτι και σιδέρωνα τα καλοκαιρινά.. αν λέγεται αυτό άδεια, ok!! έστυψα το μικρό μου μυαλουδάκι, τι στο καλό να φωτογραφήσω για το σημερινό θέμα.. αργά το βράδυ άραξα στο μπαλκόνι για λίγη ξεκούραση.. καθώς κοιτούσα το αναμμένο φαναράκι μου, η μνήμη μου με πήγε 15 χρόνια πίσω.. .. ..
Έφηβοι.. μαθητές ακόμη.. με το που έπιανε Μάης και μαλάκωνε εντελώς ο καιρός, μαζευόμασταν  τα παιδιά της γειτονιάς Παρασκευές και Σάββατα βράδυ στις ταράτσες των σπιτιών μας, στρώναμε μαξιλάρες, ανάβαμε κεριά και μιλούσαμε μιλούσαμε μιλούσαμε με τις ώρες.. και πάντα κάποιος έκανε την αρχή: "Να πούμε τρομακτικές ιστορίες;" και αρχίζαμε με ό,τι κατέβαζε το μυαλό μας.. ιστορίες για αγρίους, κυριολεκτικά!! κάθε φορά έπειθα τον εαυτό μου ότι δεν θα με επηρεάσουν αυτές οι ιστορίες, ότι ξέρω πως είναι όλα ψέματα.. αλλά πως τα καταφέρναμε και η φαντασία μας δεν είχε όρια.. στο τέλος, σχεδόν είχαμε πιστέψει κάθε ιστορία!!
Στην ηλικία που είχαμε αφήσει ήδη τα Μήλα και τα ποδήλατα, και ταυτόχρονα ήμασταν πολύ μικροί για καφετέριες και μακρινές βόλτες, εκείνα τα βράδια περνούσαμε όμορφα..

Photo a day May: Day 4 - Fun!


---- * ----
Ελληνικά ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής:
Δοκιμάστε μαζί μας τη φαντασία σας !!
---- * ----

11 σχόλια:

  1. ΞΕΦΥΓΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΑΝΑΠΟΛΩΝΤΑΣ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ.....ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ.....ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΦΩΤΟ ΣΟΥ!!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εννοείται πως λέγαμε και μεις τρομακτικές ιστορίες!

    http://www.papitsa.gr/2011/07/blog-post_28.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό με την..άδεια μου άρεσε πολλή γιατί το κάνω κι εγώ όποτε χρειάζομαι την..μοναξιά του εαυτού μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ ναι, λίγο μοναξιά..
      εγώ και ο χαλαρωτικός ήχος του ατμοσίδερου!!
      σσσφφφ σσσφφφ σσσφφφ σσσφφφ σσσφφφ σσσφφφ!!
      όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε!! :p

      Διαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!
    ΚΑΛ ΕΜΕΙΣ ΠΡΟΛΑΒΑΜΕ ΤΑΡΑΤΣΕΣ ΚΑΙ ΣΤΡΩΜΑΤΣΑΔΕΣ, ΕΣΥ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕΣ ΤΑΡΑΤΣΑ;
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμ πως βρε Ρένα μου! δυστυχώς όλοι σε πολυκατοικίες μεγαλώσαμε.. αλλά έβαλα μυαλό και τώρα δεν αλλάζω τη μονοκατοικία και τον κήπο!!
      φιλάκια

      Διαγραφή
  5. ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ,ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΑΔΕΙΑ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ;Η ΦΩΤΟ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΗ.ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ Σ.Κ ΜΕ ΠΟΛΥ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και σκέφτομαι ότι κάποτε έπαιρνα άδεια, έπαιρνα και ένα μικρό σακίδιο και δρόμο!! τώρα για κανένα σίδερο ή δουλειές γενικώς.. αχ αχ αχ

      Διαγραφή
  6. Υπέροχη η φωτογραφία σου και η ανάρτησή σου! Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ζηλεύω εκείνα τα βράδυα σας ....πολύ όμορφη φωτογραφία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πότε πότε..Αμαρυλίς μου μας χρειάζεται και η μοναξιά....που λέι ο Παριος...Πιο καλή η μοναξιάααααα!!!αλλα όχι για πολύ... να εξηγιόμαστε.... ειναι και η παρέα που περιμένει...χι..χι...φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...