Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Άνοιξη.. απλά μια εποχή;; ή κάτι παραπάνω;;

Ήρθε.. όση βροχή κι αν έριξε τις τελευταίες ημέρες.. όση κι αν ρίξει τις επόμενες ημέρες.. εγώ ξέρω.. Ήρθε..

*** Άνοιξη ***

Ποια εικόνα σας έρχεται στο νου με το άκουσμά της;;
Λουλούδια;; Πασχαλίτσες;; Μπαλκόνι;; Χαμόγελο;; Περίπατος;; Φωνές παιδιών;;
Αποθανατίστε τα!! να γεμίσουμε αρώματα και χρώματα και ήχους!!

Τραβήξτε και στείλτε μου 1 φωτογραφία για το τι σημαίνει για 'σας η Άνοιξη.. 1 φωτογραφία που να τα λέει όλα.. μόνο 1 και να είναι δική σας.. μαζί με δυο λόγια που να περιγράφουν την αίσθηση και το συναίσθημά σας..

Θα αναρτήσω κάθε φωτογραφία σ'αυτή την ανάρτηση, μαζί με το blog σας και τα 'λογάκια' σας.. Μπορείτε να μου στείλετε τις φωτογραφίες σας με τους παρακάτω τρόπους:
  1. κάνοντας ανάρτηση στο δικό σας blog και ενημερώνοντας με να περάσω βόλτα να την παραλάβω..
  2. στο e-mail: amaryllis.blog@gmail.com
  3. και τέλος, ναι ναι επιτέλους, και στο Facebook αναρτώντας την ή στέλνοντας μήνυμα στη Σελίδα "aMaryllis* άρωμα Γυναίκας"..
Τυπικά, ας ορίσουμε προθεσμία την Παρασκευή 25 Μαΐου, ώστε το Σαββατοκύριακο 26-27 Μαΐου να κάνω την κλήρωση.. Ποια κλήρωση;; μα έτσι θα σας άφηνα;; δεν έχω αποφασίσει ακόμη ακριβώς τι θα κληρώσουμε, πάντως κάτι θα κληρώσουμε.. χμμμμμμ, το σκέφτομαι και να μη σας το ανακοινώσω καν, αλλά να είναι έκπληξη.. το σκέφτομαι.. .. σίγουρα θα είναι κάτι σχετικό με το θέμα μας..

Μη ξεχνάτε:
α. μία δική σας φωτογραφία,
β. όνομα ή ψευδώνυμο ή/και blog, και
γ. μια απάντηση στην ερώτηση 'τι σημαίνει για 'σας η Άνοιξη;'..

Όσο για 'μένα;; (εννοείτε πως δεν παίρνω μέρος στο διαγωνισμό) η φωτογραφία μου σίγουρα θα είχε σχέση με τη φύση, επηρεασμένη και από 2 ημέρες σεμινάριο με την Παπίτσα και το Κηπολόγιο φυσικά..
---- * ----

Η Άνοιξη για μένα σημαίνει.. Ανάσα.. Γενναιοδωρία.. Έρωτα.. Μυστήριο.. Βγαίνω απ'το καβούκι μου και ανοίγομαι ξανά για τη ζωή και τους ανθρώπους.. σαν μια αμυγδαλιά που σιωπηλά πάλευε τόσο καιρό μ'έναν χειμώνα ανελέητο.. και μια μέρα ανθίζει ξανά, έστω για λίγο, και φωνάζει πως είναι εδώ και επιμένει και υπομένει και προσφέρει και αγαπά και δίνεται και δημιουργεί συναισθήματα.. Μου θυμίζει πόσο πολύ με αγαπώ..
Μαρία *aMaryllis
---- * ----

Έρωτας, αγάπη, ευτυχία, τρέλα και ανυπομονησία να προλάβεις τη μέρα μέχρι το τελευταίο της δευτερόλεπτο... τεράστια έμπνευση και καμβάς, η φύση η ίδια... Με τις τουλίπες περιτριγυρισμένες από τις φράουλες και η πασχαλίτσα μου να ξεπροβάλει...
1. Αναστασία *Sweet Family
---- * ----
Ανανέωση... Καινούρια αρχή... Άνοιγμα... και το πιο αισιόδοξο μήνυμα: τίποτα δε πεθαίνει, τίποτα δε χάνεται, όλα ξαναζούν!!! Ας το πιστέψουμε λοιπόν κι ας αφεθούμε να "γεμίσουμε" απ'τις εικόνες, τα αρώματα και τις γεύσεις της Άνοιξης και φέτος...
2. Filia's Crafts
---- * ----
(μεταξύ άλλων... χιχι)...  Άνοιξη για μένα είναι το να μπορώ να μεταδώσω σε όποια καρδιά είναι ανοιχτή την αγάπη και τη χαρά μου για τη φύση και τα απλά πράγματα της ζωής (όπως το άνοιγμα των πετάλων ενός λουλουδιού).. και την ευγνωμοσύνη που πρέπει να νιώθουμε για όλο αυτό το θαύμα.. είναι ένα πολύ σημαντικό μάθημα που καλά θα κάναμε όλοι να το πιστεύαμε γιατί είναι γνώμονας ζωής!!
3. Vailie's Escapeland
---- * ----
Άνοιξη σημαίνει Ομορφιά και Αναγέννηση της Φύσης!
4. L'Atelie de Marie-Anne
---- * ----
Άνοιξη είναι το ωραιότερο έργο της μητέρας Φύσης, ζωγραφισμένο με όλες τις αποχρώσεις του πράσινου χρώματος και άπειρες πολύχρωμες λουλουδιασμένες πινελιές.
Άνοιξη σημαίνει αναγέννηση, ελπίδα και ζωή, βλάστηση και φρεσκάδα, ομορφιά και ευφορία, χαρά και ψυχική ανάταση, άνθιση της μάνας γης, χρώματα κι αρώματα λουλουδιών, φτερουγίσματα πουλιών, πετάγματα ζουζουνιών, λαμπερός ήλιος και καθαρός ουρανός.
5. Αθηνά (Σάμος) *Βόλτα στ'όνειρο
---- * ----
Το δέντρο με τα ποπ κορν (!!! τι γλυκός :D) που σηματοδοτεί την αρχή της Άνοιξης!
"Έγινε Άνοιξη επιτέλους μαμά" (Μαρία & Θανούλης)
6. Kathy *Anthomeli
---- * ----
Α ναγέννηση της φύσης με
Ν έα χρώματα, σε
Ο ποιο τοπίο σταθείς γεμίζεις
Ι δέες για δημιουργία και
Ξ ανατρέχεις να την υποδεχθείς
Η ρθε!!
7. Μαντρίνα *Εργόχειρο
---- * ----
Άνοιξη σημαίνει φύση... χρώματα και αρώματα... πεταλουδίτσες... χελιδόνια... τιτιβίσματα πουλιών... μέλισσες... ακόμη και μυρμήγκια που εργάζονται ακατάπαυστα...
Σημαίνει χωριό... γιατί όλα αυτά μπορείς να τα βρεις πιο έντονα, πιο "φυσικά" σε ένα χωριό...
Σημαίνει ζωή... αναγέννηση... αλλαγή σελίδας... αισιοδοξία... δύναμη...
8. Άσπα *Κατάθεση ψυχής
---- * ----
"Μια δροσοσταλίδα γλίστρησε δειλά στη φυλλωσιά
και σκίρτησε το κόκκινο μπουμπούκι.
Στο ευλογημένο πέταγμα της μέλισσας
γνώρισε η μέρα τη χαρά της
κρυμμένη μες στην άνοιξη
και μες στις πεταλούδες" Μιχάλης Πολίτης
9. Deppy *Creative Journey
---- * ----
Η αναγέννηση της φύσης από το πιο ταπεινό χαμομηλάκι έως το ωραιότερο τριαντάφυλλο!
10. Ρούλα *Σμαραγδένια
---- * ----
"Μπήκε ο Μάρτης και η άνοιξη σε μια έκρηξη ζωής γέμισε τον κόσμο με χίλια χρώματα. Ο ζωογόνος ήλιος παιχνιδίζει με το κύμα ζεσταίνει την άμμο στην ακροθαλασσιά και στέλνει γύρω μοσχομυρωδιές από τα ανθισμένα πουρνάρια. Το βουιτό του αγριομελισσιού που τρέχει αχόρταγα να ρουφήξει το νέκταρ από τη λουλουδιασμένη γη γίνεται μελωδία στα αυτιά μας" η Άνοιξη της Μαρίας Αριάδνης
11. Marilise
---- * ----
Ας φέρουμε την άνοιξη στα σπίτια μας με όμορφα μαξιλάρια και φρέσκα λουλούδια!!
Άνοιξη σημαίνει Πάσχα, Ανάσταση!!
12. Effie's Sweet Home Designs
---- * ----
Άνοιξη σημαίνει αναγέννηση, δημιουργία, ομορφιά, χαρά, ελευθερία, νίκη της ζωής!!
13. Φανή Παπ., Ζωγράφος
---- * ----
Η καλύτερη και ομορφότερη εποχή από όλες! Ξαναγεννιέται ό,τι πεθαίνει τον χειμώνα και μας δημιουργεί αισθήματα αισιοδοξίας και ελπίδας για τη ζωή!
14. Giasmin *Χειροδημιουργίες
---- * ----
Άνοιξη σημαίνει ανανέωση, αναγέννηση της φύσης, αλλαγή διάθεσης, νέοι στόχοι, καινούρια όνειρα, αισιοδοξία, χρώματα, αρώματα, ήχοι της φύσης κι ένα στάδιο πριν έρθει το αγαπημένο καλοκαίρι!!
15. Ειρήνη *Χειροποιήματα
---- * ----
Άνοιξη είναι όταν η φύση είναι ... στο τσακίρ κέφι κι εγώ χορεύω στον ρυθμό της...
16. Ελένη *Στα μονοπάτια της φαντασίας μου
---- * ----
Άνοιξη, γεννιέται η φύση και γεμίζει όμορφα-αισιόδοξα-χαρούμενα χρώματα, σαν ένας όμορφος ζωγραφικός πίνακας, σαν ένα ανοιξιάτικο ουράνιο τόξο!!!
17. Δελφινάκι *Sunset
---- * ----
"Με πνίγει η άνοιξη.. Μου κόβει την ανάσα.. Δεν αντέχει πια η ψυχή μου να κουβαλήσει τόση ομορφιά.." Αλκυόνη Παπαδάκη
18. Μαρία *Gunaikeia Ypothesi
---- * ----
Άνοιξη είναι το ξύπνημα της φύσης, οι μυρωδιές της, τα χρώματα της και το σκίρτημα που νιώθεις στην καρδιά όταν οι δικοί σου καρποί ανακαλύπτουν τη φύση αυτή τη μοναδική εποχή!!
19. Stone *Little Moments, Big Memories!
---- * ----
Η άνοιξη είναι ζωή, χρώμα, ένταση, δημιουργία, έρωτας και φως! Το μεγαλείο της είναι απύθμενο!!! Τα πάντα έχει αυτή η εποχή! Ο Θεός την ευλόγησε κι εμείς είμαστε τυχεροί που την απολαμβάνουμε!!!!
"Την άνοιξη αν δεν την βρεις την φτιάχνεις. Και ή πας να παίξεις τρικυμία ή πνίγεσαι." Ο Ελύτης
20. Κική *Just Creative moments
---- * ----
Η άνοιξη.. είναι ευωδιαστή, όπως οι μυρωδιές των λουλουδιών.. είναι χρωματιστή, όπως οι πίνακες ενός ζωγράφου.. είναι παθιάρικη, όπως τα φιλιά ενός ερωτευμένου ζευγαριού.. είναι ζωηρή, όπως η μελισσούλα που ρουφάει το μεδούλι από τους ανθούς..
21. Evi *Beloved Ideas
---- * ----
Κάπου στη Χαλκιδική, ανάμεσα στο 2ο και 3ο πόδι, υπάρχει ένας τόπος ευλογημένος, που τουρίστες δεν έχει ανακαλύψει ακόμα.. το Δεβελίκι.. η άνοιξη εδώ φαίνεται από νωρίς, γιατί ο πολύς κόσμος δεν είναι εκεί για να την απολαύσει..
22. Θεοδοσία *Sou Lee
---- * ----
Άνοιξη είναι να ξέρεις να φτιάχνεις τα πράγματα γύρω σου να φαίνονται καινούργια και χρωματιστά.. σαν εκεί στην Καστοριά..
23. Maria Alexiadou (FB)
---- * ----
Άνοιξη είναι ένα καταπράσινο χαλί κεντημένο με λευκές κατάλευκες μαργαρίτες..
24. Κατερίνα *KaPa. Me without you...tea without a biscuit!
---- * ----
Άνοιξη σημαίνει Πάσχα. Ανάσταση και αναγέννηση για τις ψυχές μας και για τη φύση ολόκληρη.
25. Marian *365 days of bliss
---- * ----
Η φύση ζωντανεύει, ξυπνάει από το λήθαργο και ντύνει με χρώματα τα πάντα! Άνοιξη είναι η χαρά, η ελπίδα, η ζωή η ίδια. Το φως του ήλιου που παίζει κρυφτό ανάμεσα στα κλαδιά και τους καρπούς. Η αγαπημένη μου (αισιόδοξη) εποχή!
26. Μαρία *mytripsonblog
----*----
Άνοιξη.. ένα τέντωμα.. ένα ξάνοιγμα.. ένα ελάφρωμα.. μια βαθιά ανάσα.. κι ένα πλατύ χαμόγελο!
27. Χρυσούλα *Διαχειρός Χρυσούλας
----*----
(Που ξεφύτρωσαν εκεί τα σκυλάκια;;) "Μπορείς να κόψεις όλα τα λουλούδια, αλλά δεν μπορείς να εμποδίσεις την Άνοιξη να 'ρθει!" Pablo Neruda
28. Φαίδρα *Ταξίδι στη χώρα της δημιουργίας
----*----

Facebook Photo Album

37 σχόλια:

  1. Ενδιαφέρον το βρίσκω και έχω ένα σωρό φωτογραφίες!!!θα τα πούμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια ανοιξιάτικη και ζωηρή καλησπέρα και από μένα ...
    έτοιμη για το διαγωνισμό σου...πέρνα βολτίτσα
    http://anastasia-fotis.blogspot.com/2012/04/blog-post_07.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ενδιαφέρων διαγωνισμός... Για να δούμε, όλο και κάτι θα βρω!!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα και καλή Μεγάλη Εβδομάδα με βραβειάκι. Πέρνα να το παραλάβεις από το Ανθομελάκι. Οσο για τον διαγωνισμό θα πάρουμε σίγουρα μέρος!Να περιμένεις σύντομα φωτογραφία μας! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Μαράκι!Πολύ ωραίος διαγωνισμός και σίγουρα θα λάβω μερος...Τωρα ασχολουμαι με το συρταρι μου και μολις το ολοκληρώσω θα επανέλθω με φωτο για σένα!Φιλια πολλά και Καλή Μεγαλοβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τέλεια!!! με βάζεις σε μεγάλο μπέρδεμα...ποιά εικόνα μου να διαλέξω!! Ωραία η ιδέα σου κοριτσάκι μου!Η εικόνα της μυγδαλιάς που πάλευε με έναν χειμώνα ανελέητο...είναι συγκλονιστική!! Ευχές για ένα υπέροχο Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΕΛΕΙΑ ΙΔΕΑ!!! ΘΑ ΑΝΑΡΤΗΣΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ολοι μας εχουμε συνδυασει την Ανοιξη με τα λουλουδια και τα χρωματα..Και ετσι ειναι φυσικα!!Αλλα προσωπικα μολις μπαινει η ανοιξη κατι μαγικο συμβαινει..Ολα πανε κατα ενα περιεργο τροπο προς το καλυτερο..Προφανως και εμεις οπως ολοι οι οργανισμοι αυτης της γης θελουμε τον ηλιο για να ξαναγεννηθουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!!!!!!!
    Α ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΕΡΟΣ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κι εγώ, κι εγώ θέλω!!! Θα πάρω κι εγώ μέρος. Θα στείλω φωτό εν καιρώ, και ελπίζω πριν τη λήξη της προθεσμίας.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τώρα το είδα .Σίγουρα θα πάρω μέρος, όταν καταλήξω στο θέμα της φωτογραφίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρία μου, καλώς βρεθήκαμε. Ελπίζω να τα λέμε συχνά. Στην νέα μου ανάρτηση έχω μια φωτογραφία για τον διαγωνισμό σου. Πέρνα να την πάρεις.
    Καλή επιτυχία εύχομαι και στους δικούς σου φθινοπωρινούς βολβούς (αλήθεια, τί βολβούς φύτεψες ?. Θέλω κι εγώ να βρώ χρόνο να ξαναδιαβάσω όλη την σειρά του Dan Brown...ζήλεψα που σε είδα να τον απολαμβάνεις φορώντας τις όμορφες ζεστές καλτσούλες σου. Φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dan Brown.. δεν το πίστευα ότι θα γινόταν ένας από τους αγαπημένους μου.. αν και με κάποιες υπερβολές σε κάποια σημεία, του βγάζω το καπέλο για το ταλέντο του..
      όσο για τους βολβούς, είναι τόσοι πολλοί και διαφορετικοί.. θα δείξω φωτό σύντομα..

      Διαγραφή
  13. Μαράκι μου γλυκό, θα σου στείλω κι εγώ μια φωτό από την άνοιξη ανθισμένη!!! Σ'ευχαριστώ για την ωραία ιδέα σου!!! Καλή επιτυχία! φιλάκια και καλως ήρθες πάλι κοντά μας!!! φιλάκια πολλάάάάάάάά΄!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα , σ΄ευχαριστώ που διάλεξες αυτή , όχι για μένα , για τη Σάμο ρε γα@ώτο , που είναι ένα καταπράσινο νησί και την άνοιξη είναι ένα ανθισμένο όνειρο !!!!
    Να σαι καλά , τι υπέροχο να γεμίσει η σελίδα με τα χρώματα της Άνοιξης !!
    Σαμιώτικους χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα.. είναι που έχω ιδιαίτερες αναμνήσεις από το νησί σας!! είχα έρθει το 2004 για μόνιμα αλλά τον δεύτερο μήνα τα μάζεψα και γύρισα πίσω.. το νησί όμως έμεινε πάντα στην καρδιά μου!!

      Διαγραφή
  15. Καλησπερα ομορφος διαγωνισμος χρωματα και αρωματα μιας αγαπημενης εποχης, θα επανελθω με αναρτηση!!!!!!!!
    πολλα φιλια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σε ευχαριστώ Μαρία μου!
    Μετά είδα ότι ούτε καν σου έργαψα το blog μου
    αλλά το βρήκες, συγγνώμη....η κούραση.
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα....Η δική μου συμμετοχή στον όμορφο διαγωνισμό σου βρίσκεται εδώ.... http://aspa-katathesipsixis.blogspot.com/2012/04/blog-post_25.html
    Άσπα...από κατάθεση ψυχής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. και η δικη μου συμμετοχη ετοιμη!!!

    http://creative-journey-deppy11.blogspot.com/2012/04/blog-post_25.html

    φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. έλα να πάρεις την συμμετοχή μου με την βασίλισσα καμέλια και ένα βραβειάκι σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλέ ξέχασα να σου βάλω το post
      http://katitimou.blogspot.com/2012/04/blog-post_26html

      φιλιά

      Διαγραφή
  20. 'Ετοιμη και η δική μου συμμετοχή για την Άνοιξη!!!Μπορείς να περάσεις να την πάρεις!!!Άν θέλεις παίρνεις και το βραβείο!!!φιλάκια πολλά!!!
    http://fanypap.blogspot.com/2012/04/blog-post_26.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΑ,ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΣΟΥ.ΕΤΟΙΜΗ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ,ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΑ ,ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΠΕΡΝΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙΣ.
    http://giasminblogspotcom.blogspot.com/2012/04/blog-post_27.html#comment-form
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρα Μαρία
    Σου στέλνω και εγώ τα αρώματα μιας αγριοτριανταφυλλιάς για τον λουλουδισμένο και μυρωδάτο διαγωνισμό σου!
    http://stamonopatiatisfantasias.blogspot.com/
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γεια σου! Ωχ ντράπηκα ... ναι είχα γράψει σχολιάκι εκεί τι σύμπτωση να μπείτε κ να το διαβάσετε.. ευχαριστώ πολύ που επικοινωνήσατε μαζί μου καθώς επίσης και για την εγγραφή στο ταπεινό σπιτάκι μου ως αναγνώστρια... εύχομαι να σας προσφέρει όμορφες στιγμούλες … με μεγάλη μου χαρά τότε θα λάβω μέρος κι εγώ στον όμορφο διαγωνισμό σας.... δελφινοφιλούθκια
    μολις ειναι ετοιμη η αναρτηση θα στειλω το λινκ..

    πριν λιγες μερες βγηκα στο κηπο και εβγαλα φωτογραφια την τριανταφυλλια μας, σαν ξερα οτι θα μου χρειαζοταν :)
    υγ εγινα κι εγω αναγνωστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μη ντρέπεσαι, ήταν πολύ γλυκό μήνυμα.. μα!! αυτός ο πληθυντικός!! γιατί;; δεν χρειάζεται!!
      διάλεξε φωτογραφία και στείλε μου το λινκ..
      φιλάκια και καλό σ/κ!

      Διαγραφή
  24. ξαναήρθα με το λινκ της συμμετοχής μου .εύχομαι να σου αρέσει και να είναι αντάξιο του όμορφου διαγωνίσμού σου...με όλη μου την αγάπη..καλή επιτυχία στο διαγωνισμό σου

    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/05/blog-post_5390.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γεια σου γλυκιά μου!!! Σίγουρα το blog μας, www.epimeno5.blogspot.com θα λάβει μέρος στο διαγωνισμό!!!!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σας περιμένω με αγωνία!! καλώς βρεθήκαμε.. φιλιά

      Διαγραφή
  26. Καλησπέρα ...εδώ είναικαι η δική μου συμμετοχή http://gunaikeies-upotheseis.blogspot.com/2012/05/day-5-bird.html ...καλό σ/κ ...φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μαρια μου έχω κανει αναρτηση για το διαγωνισμό σου!Σε περιμένω και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μαράκι μου έλα κι από εμένα μια βολτίτσα!!! Καλή εβδομάδα σου εύχομαι, φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εδώ είναι και η δική μου συμμετοχή
    (πειράζει που είναι του προηγούμενου μήνα η ανάρτηση;):
    http://daysofbliss365.blogspot.com/2012/04/blog-post.html
    Άνοιξη για μένα σημαίνει Πάσχα.
    Ανάσταση και αναγέννηση για τις ψυχές μας και για τη φύση ολόκληρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γλυκεια μου Αμαρυλλις, δεν βρίσκω σχόλιο μου σε αυτήν σου την αναρτηση. Εχω κι εγω ένα κενο...Παντως ειδα την φωτό μου.Φαντάζομαι είναι εγκυρη η συμμετοχή μου,ε?
    Φιλια πολλα και υπομονη με την τεχνολογια...! ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. πολη ωραίες φωτογραφιες που βάζεις στο μπλοκ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...