Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Photo a day*May - Day 1 - Peace

Υπέροχη, ενδιαφέρουσα και δημιουργική η πρόκληση που συμμετέχει η Kathy by Anthomeli!! Έρχεται από την Αυστραλία και την Chantelle Fat Mum Slim.. Οι συμμετέχοντες βγάζουν μία φωτογραφία για κάθε μέρα του μήνα έχοντας ένα συγκεκριμένο θέμα κάθε μέρα..


Νομίζω πως στην αρχή κολλάει το μυαλό διαβάζοντας κάθε τίτλο και δεν ξέρεις τι να φωτογραφίσεις.. αλλά θα το τολμήσω και θα ακολουθήσω..

Έχω ήδη μείνει 1 ημέρα πίσω, γιατί λόγω δουλειάς δεν πρόλαβα φυσικό φως για το σημερινό θέμα.. ξεκινάω σήμερα λοιπόν με τη φωτογραφία της πρώτης ημέρας.. και το κόβω και στη συνέχεια να τις βάζω μαζεμένες κάποιες ημέρες μου φαίνεται..

Photo a day May: Day 1 - Peace

---- * ----
Ελληνικά ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής:
Δοκιμάστε μαζί μας τη φαντασία σας !!
---- * ----

4 σχόλια:

  1. Καλημέρα κοριτσάκι μου!!Καλό μήνα να έχεις!!
    Είδα και εγώ για τον διαγωνισμό αλλά δεν είμαι σίγουρη αν θα είμαι συνεπείς...Θα πρέπει κάθε μέρα να κάνουμε ανάρτηση με την φωτογραφία της ημέρας ή γίνεται και μαζεμένες?
    Πάω να δω και τον δικό σου διαγωνισμό,προλαβαίνω???
    Σε φιλώ Μαράκι μου,να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω φιλενάδα, θα μας μαλώσει κανείς αν δεν τις αναρτούμε κάθε μέρα;; χααα.. κι εγώ είμαι σίγουρη πως δεν θα μπορώ κάθε μέρα.. είναι 3 του μήνα και είμαι ήδη 1 μέρα πίσω!! περισσότερο για την αφορμή που σου δίνει το θέμα να προσέχεις γύρω σου πράγματα και να φανταστείς μια κατάσταση..
      άντε περιμένω την ανοιξιάτικη φωτό σου!!
      φιλάκια

      Διαγραφή
  2. καλή αρχή!
    Ας προσπαθήσουμε να είμαστε λίγο συνεπής. Το βράδυ που πλέον έχουν μπει οι φώτο, από όλους τους συμμετέχοντες, μου αρέσει να μπαίνω και να τις βλέπω όλες μαζί! Όσο για σένα που έχασες μέρες σίγουρα δεν θα σε μαλώσει κανένας αλλά βγάλε 2-3 μαζεμένες και είσαι οκ! Έξαλλου ορισμένες είναι εύκολες και δεν χρειάζονται πάρα πολύ στήσιμο και ψάξιμο!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πολύ όμορφη αυτή η ιδέα!! Εγώ προτείνω να είσαι συνεπής, γιατί θα έχει πολύ ενδιαφέρον μέρα με τη μέρα!! Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...